W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać na adres:
Szaleo Tomasz Kękuś
Krakowska 9
31-062 Kraków
wraz z wypełnionym formularzem zwrotu w wersji papierowej oraz dowodem zakupu.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
Każdy zwracany produkt powinien posiadać fabryczne metki oraz być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony.
Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
Mamy prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego przymierzenie produktu i podstawowe zapoznanie się z nim (np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, obecność jakichkolwiek środków zapachowych typu perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).
POBIERZ FORMULARZ ZWROTU
https://szaleo.pl/content/7-formularz-zwrotu
W przypadku reklamacji uszkodzony produkt należy odesłać na adres:
Szaleo Tomasz Kękuś
Krakowska 9
31-062 Kraków
wraz z dokumentem potwierdzającym zakup (np. paragon) i wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI
https://szaleo.pl/content/8-formularz-reklamacji
Reklamowany produkt powinien być odesłany czysty, odpowiednio zapakowany i zabezpieczony.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
Ustosunkujemy się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Jeżeli towar jest zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar lub model okazał się nie pasować, zastosowanie ma procedura zwrotu.
W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami:
zwrot@szaleo.pl, tel: +48 736 874 064