ZWROT

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać na adres:

Szaleo Tomasz Kękuś

Krakowska 9

31-062 Kraków


wraz z wypełnionym formularzem zwrotu w wersji papierowej oraz dowodem zakupu.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.

Każdy zwracany produkt powinien posiadać fabryczne metki oraz być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony.

Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

Mamy prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego przymierzenie produktu i podstawowe zapoznanie się z nim (np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, obecność jakichkolwiek środków zapachowych typu perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

https://szaleo.pl/content/7-formularz-zwrotu

 

REKLAMACJA

W przypadku reklamacji uszkodzony produkt należy odesłać na adres:

Szaleo Tomasz Kękuś

Krakowska 9

31-062 Kraków

wraz z dokumentem potwierdzającym zakup (np. paragon) i wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI

https://szaleo.pl/content/8-formularz-reklamacji

Reklamowany produkt powinien być odesłany czysty, odpowiednio zapakowany i zabezpieczony.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.

Ustosunkujemy się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Jeżeli towar jest zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar lub model okazał się nie pasować, zastosowanie ma procedura zwrotu.

 

 

W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami:
zwrot@szaleo.pl, tel: +48 736 874 064